Dagen efter julafton

Jahopp nu har julafton passerat, det gick då alldeles för fort. Jag har varit hemma i en vecka nu, gått upp 8.00 varje dag för en promenad med hundarna och för att få ut det mesta av varje dag. Jag har hunnit med mycket och njutit av varje dag här hemma. Men trots det har det gått på tok för fort. I eftermiddag åker jag hem till Varberg igen, i morgon börjar rean.

Jag fick väldigt fina julklappar så jag är verkligen nöjd, får se om jag kan ta med mig allt på tåget hem, tror inte det. Men mamma och Peter har vägarna förbi Varberg i slutet av januari, så de får ta med sig lite då.

Axel, min systers ena son, var helt tokig i går när tomten kom, han var så lycklig, så himla kul. Det blev en underbar julafton, första gången vi firar jul i detta nya huset. Jag kommer snart tillbaka hit, min syster fyller jämnt den 9 januari, så det känns bra att veta att jag snart kommer tillbaka.

Nu ska vi snart äta kalkon, min beställning! SÅ GOTT!!!


Jag pysslarAxel har gjort en tomteAxel, mamma och Viktor myser till Kalle Ankas julJulmatAxel och tomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0