Ensam...

Nu sitter jag ensam här i Varberg, det är kallt så jag sitter under en filt med en kopp av mitt nya te och tittar på Allsången.

Jag vill verkligen vara kvar i Karlskrona, saknar er redan där hemma! Det blir ju mycket jobb så tiden går väl fort, på lördag kommer Eric till mig iaf, tur det. Tycker inte om att vara ensam, kom mer än gärna och hälsa på!

Det är så kul att se att det är så många som läser min blogg, det hade varit ännu roligare att veta vilka det är som läser. Skriv gärna kommentarer...

Väntar bara på att få gå och lägga mig nu, så sov gott sen, ha en bra annandag i morgon!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejen.. ja läser din blogg =O) kram Linda

2008-12-28 @ 09:53:39
URL: http://lindaheltenkeltigen.blogspot.com
Postat av: Linda

Hihi jag läser ju med! Massa Linda som läser. :)

2008-12-28 @ 18:32:30
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0