Grattis Malin

Idag är det Nobeldagen och som vanligt har jag och alla andra som heter Malin namnsdag, grattis till oss! Som vanligt glömmer mamma och mormor mig inte, tack ska ni ha. Jag fick till och med present av Eric idag, två Berså-skålar, tack!

Jag är just nu proppmätt, vi hade en stor skål ris á la Malta kvar sen helgen, Vi kom hem efter spinningen och jag gjorde en härlig skål med fruktsallad, vi åt middag innan träningen. Jag hade lyxat till det med melon, men trist nog smakade den bara jord så jag fick slänga den, Eric åt ris á la Maltan, vilket det slutade med att jag också gjorde. Att jag bara inbillade mig att jag skulle kunna låta bli den, nej först två tallrikar och sen åt jag direkt ur den stora skålen tills den blev tom. Åh så mätt! Men galet gott.

Nu har jag precis snaggat Eric, han var långhårig nu, det blev bra, men det måste vara kallt med så lite hår nu när det är så kyligt ute. Men jag har äntligen fått honom till att ha mössa iaf, tur det.


På fredag åker jag hem, längtar. Det ska bli så mysigt att komma hem, saknar er så.


Kommentarer
Postat av: maria

Grattis på namnsdagen i efterskott :)

2008-12-11 @ 17:46:22
URL: http://killaparty.blogg.se/
Postat av: Mor

Det ska bli så roligt att få hem dig ett par dagar. Det var länge sedan!

2008-12-11 @ 20:53:52
Postat av: sofia

ja självklart säger jag till i så fall:) hade varit skojj att ses snart, saknar er alla. snart jullov så då kanske de blir någon tripp ner till vbg :) jadu jag har ingen aning om jag jag önskar mig?! tips? kramar

2008-12-12 @ 14:18:21
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0