Julafton i morgon, japp nästan iaf

Idag har vi handlat nästan allt som behövs till ett julbord, Vi ska ju fira jul i morgon med Erics familj, hos oss! Tänk vi ska fira hos oss, i vår lya, det hade ju aldrig gått i studentrummet.  Vi skulle ha köpt en gran men vi han inte riktigt med det. Men vi har gjort det så bra vi kunnat ändå, inga tomtar heller, men men annars så blir det bra.

Antingen i morgon eller ikväll ska vi göra massor av köttbullar, prinskorvar, sen har vi handlat sill, lax och rödbetsallad etc. Erics föräldrar ska göra skinkan och Janson, hans syster ska göra ris à la Malta. Med andra ord blir det ett julbord så som det ska vara.

I morgon ska jag jobba på Bik Bok innan de kommer, ska bli kul, hoppas på att det är mycket folk på stan, men det tror jag nog. Ikväll ska jag kolla på Idol, har jag tänkt, har lite att stå i ikväll så jag missar det väl säkert idag också. Men det är ju inget att se ändå, sämsta säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0