Liten julafton

Nu har vi firat jul en gång i år. Julmat tre gånger än så länge, det blev mycket mat över så blir lite till i veckan, plus att jag ska ut och äta julbord med jobbet och sen självklart julafton. Det blir mitt nya rekord det här. Problemet är ju medjulmat att man inte slutar äta, jag tycker egentligen inte att det är särskild gott, men man bara äter och äter. Men jag har däremot upptäckt min nya last, pepparkakor, kan inte sluta äta dem!

Nej som vanligt hinner jag inte skriva mer än så här. Måste plugga, måste och måste, det behöver jag inte. Inlämningen är inte förrän om nästan två veckor, men jag gör gärna klart saker direkt istället för att skjuta upp det till sista stund. Jag har inte så mycket tid över så jag får passa på att plugga när jag har tid.

Snart är det jul!!!

På onsdag har jag namnsdag igen, då är det Malin och Nobeldagen. Jag fick precis post, en present av mamma. TACK, du hittar alltid rätt.



Fin juldukningSol fick många paketEric och hans syster med familMorbro Eric och lilla Sol

Kommentarer
Postat av: Sofia

heej saknar dig :(

hoppas allt är bra med dig :)

hoppas du inte föräter dig på all god julmat nu i veckan då, men de är ju bara jul en gång om året så man får ju allt ta och passa på :) har du några önskingar om julklappar då? :)

kramar

2008-12-08 @ 13:21:37
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha typiskt förskolefröken Eric att mysa med ungar! :D

2008-12-08 @ 17:19:21
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0