Stackars djur på nyårsafton!

Nu är jag ledig länge... Känns lite knäppt faktiskt men jag behöver det verkligen. Jobbat på Bik Bok sen i fredags, då det var sjukt med folk på stan, de andra dagarna har varit lugnare, skulle ha kunnat vara lite mer tycker jag allt.

I lördags kom Eric, så nu har jag kunnat sova om nätterna, men jag fixade faktiskt att bo här själv i två nätter, eller ja en natt. Första natten kunde jag inte sova alls, låg som på en spikmatta. Töntigt men alla har vi våra svagheter...

Idag var Lise-Lotte och Carro här, vi pluggade på med vårt grupparbete i Storytelling, gick bra så ny är vi nästan klara. Ska göra en PowerPoint till redovisningen bara och det sista finliret. Lise-Lotte, du är alldeles för snäll, Tack så mycket!

Jag längtar hem, Jag trodde att jag skulle komma hem nu snart men det ser inte så ut... Men tiden går så fort så snart är jag väl hemma ändå, hoppas jag. I morgon är det nyårsafton, galet vad tiden springer iväg. Det blir en lugn kväll men god mat och sen ska vi kolla på fyrverkerierna.

FÖR GUDS SKULL SKJUT INTE SÅ MYCKET RAKETER, TÄNK PÅ DE STACKARS DJUREN!
HÅLL ER TILL 12 SLAGET, SEN RÄCKER DET OCH SKJUT DEFINITIVT INTE ALLA ANDRA DAGAR...

Gott nytt år på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0