Vattenkoppor

Idag ska vi åka hem igen, åh så härligt. Julen är här jag känner verkligen det, det är längesedan jag hade sådan julkänsla.

Jag var ju hemma i helgen, vi var på julkonsert, jag, mamma, Marika och mormor. Det var jättemysigt!
Det blev en snabb vända hit igen bara, kom i söndagskväll och åker idag efter lunch. Men jag har hunnit med en del iaf. Jobbade på Bik Bok igår, sista gången innan jul, nästa gång på annandagen, då blir det nog fullt ös med massor av rea...

Nu sitter jag på skolan och väntar på min grupp, jag trodde att jag var tio minuter sen men istället var jag en och en halv timme för tidig, surt, jag som stressade så i morse hann ju inte packa ens. Men men då fick jag en liten stund över till att jobba med mässan och skriva här, bra det.

Stackas lille Viktor, min systerson, som har fått vattenkoppor, nu lär ju Axel också bli smittad, det blir en kliig jul för deras del, tur att det inte smittar om man redan har haft det en gång. Det går ju inte att dölja om man har haft det, jag har ett sådant där hål på kinden och ett på benet. Jag kommer ihåg att de kallade mig prickigkorv när jag hade det som liten, stämde ju säkert. Vilken sjukdom egentligen, stackars barn.






Jag hjälper Peter att laga matMin älskade PercyLille Viktor stackaren har nu vattenkoppor...

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch och fy för sjukdom på jul. :(

Ha det nu lovli i Karlskrona honey!

GOD JUL!! ^^

2008-12-17 @ 14:00:55
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0