Det var nog storm i natt.

Igår jobbade jag, det var jätteskoj och vi har fått in så himla mycket fint i butiken. Om någon ska köpa en nyårsstass så gå till Bik Bok.

Efter jag jobbat kom Eric och mötte mig så vi tog en fika och en liten snabb runda på stan. Sen gick vi en lång runda, var borta i två timmar. När vi kom ner till Kurorten sprang det två små söta whippetar, sådana hundar som jag har hemma. Det var mörkt ute och där stod en gammal dam också på stranden, vi klappade hundarna och började prata med damen. Det hela slutade med att vi troligen ska vara hundvakter när hon ska opereras efter jul och även gå med dem ibland. Hoppas verkligen att det blir av, jag saknar verkligen mina hundar och det hade varit mysigt att ha dem att ut och gå med. Vi får ju inte ha några djur i huset, annars hade vi nog haft en liten jycke här.

Vaknade 3 inatt av att det bankade, trodde då att det var någon som försökte komma in genom vår port, men det var vinden som nästan blåste sönder den. Tur i oturen.

Idag har vi gått ut till Lassabacka, köpte ramar till mina Roy Lichtenstein bilder. Det blev bra och otroligt välbehövligt med några tavlor i gästrummet, tapeterna där är ingen höjdare.


Idag har jag äntligen fått med Eric att gå på bodypump, får se vad han tycker om det, börjar om en halvtimme...Sen ska vi göra laxpaj, gott!



Nytt linne från HMNytt linne från Bik BokRoy LichtensteinRoy LichtensteinRoy Lichtenstein


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0