Katarina...

Idag har jag namnsdag... Mitt andra namn Katarina. Tack mamma och mormor för att ni aldrig glömmer min namnsdag, blir nästan lite bortskämd, TACK! Att få presenter tillhör nog ovanligheten, men jag uppskattar det så mycket.

Igår var jag vansinnig, Kan det inte finnas något annat än SJ, då hade jag aldrig mer åkt med dem, men nu har jag inget val. Jag fick ett mail om att den biljett jag köpt hem till jul har ny avgångstid och jag ska därför ringa SJ. Jag ringde SJ från mobilen, då sa de att jag var placerad i kö i ca 15 minuter. När det hade gått 20 minuter var jag ca 13 i kö. Efter närmare en halvtimme kom jag fram till en kille som inte kunde ett jota. Efter mycket om och men skulle han koppla mig till kundservice. Jag frågade då om jag skulle placeras i kö åter igen, ja en liten kö fick jag till svar. Totalt var jag i kö i 50 minuter... 50 MINUTER, det är ju vansinnigt! När jag väl kom fram så tog det lång tid innan de fixade det. Men det slutade med att vi fick nya biljetter iaf... Men det är ju galet att det kan ta sådan tid och att de inte kan anställa kompetenta personer... Samtalet kostade ju mer än biljetterna.

Nu är jag nästa klar med storytellingen iaf. Skönt, sen ska jag göra organisationen som är till på fredag men jag kommer ju att vara i Borås, så jag får helt enkelt göra den nu. Sen ska jag jobba med mässan i eftermiddag, ringa till väldigt många människor.

Ikväll är vi inbjudna till grannarna på middag, ska bli jättetrevligt. I morgon ska jag ut och äta med tjejerna på Bik Bok.

Har lite att stå i... Bästa att sätta igång...


Kommentarer
Postat av: Marika Ottosson

Grattis på namnsdagen! Att komma ihåg att fira namnsdagar har ej gått i arv här :-D

2008-11-25 @ 14:07:59
Postat av: Malin Björk

Nej, det krävs att man har stenkoll i kalenderna, men ofta kollar man inte namnen. Annars lägga det på minnet som en födelsedag... Men då blir det mycket att minnas.

2008-11-26 @ 17:46:31
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0