Men så var det ju inte planerat...

Tisdag, humm, idag skulle vi träffa mamma, Marika och Niklas och åka till Ullared... Men Marika blev sjuk, så de kom aldrig, så synd, hoppas att de kan komma en annan dag... saknar dem.

Istället blev dagen så här; sov till halv 10, sen pluggade jag lite, lunch och sen gick jag till skolan. Jag fick då hjälp av skolans kommunikatör att fixa en karta över skolans lokaler, detta ska jag ha för att kunna skissa på hur mässan ska se ut och hur utställarna ska placeras etc. Klockan 13 började lektionen, en föreläsning med en präst, missade en liten del då jag klockan 14 hade möte med Marknad Varberg och Coomapnion där vi diskuterade marknadsföring för mässan. Sen ringde Bik Bok och jag var tvungen att hoppa in extra och jobba.

Nu har jag kommit hem, ätit och satt mig ned framför teven. Eric jobbar så det är lite ensamt... Ska se en film sen, jag läste den boken för en massa år sedan, kan vara kul att se...

Måste bara säga det att min idé om att ha Blondinbella som föreläsare på mässan har blivit spikat... skoj! Det är en mässa för unga entreprenörer och hos är nu 18 år och har ett eget "företag", hon ska prata om att skapa ett varumärke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0