Nej...... den ligger kvar på bänken!

Igår var vi i Ullared... Blev en del julklappar klara, bra. Allt känns ju så billigt till hemmet men det blir pengar ändå, 6 kassar senare satt vi på bussen, det regnade så de papperskassar vi hade mådde inte så bra. När vi kom fram till Varberg gick Eric till Ica och lånade en kundvagn, det gick ju inte att bära allt de hem i halvtrasiga kassar. Hem kom vi men när jag skulle sova vaknade jag av att jag plötsligt kom på att en av de finaste sakerna vi köpt låg kvar på bänken vid kassa på Gekås, surt! Inte mycket att göra åt antar jag.

Ingen skola idag, jag har äntligen fått min bok, så jag har pluggat idag... Går helt okej faktiskt. Jag har gett mig sjutton på att jag ska ta mig igenom hela den tjocka boken på engelska, kommer att bli så stolt!

Vi gick en liten snabbis på stan, tog en te-fika och Eric en vaniljlatte och någon paj. Köpte några julklappar till, snart klar nu...

Vi mötte våra grannar, ett äldre par som är jättetrevliga. De skulle på avslutning på någon vinprovningskurs. De bjöd in oss på mat någon dag, så snällt av dem, ser fram emot det.

Nehep, nu ska jag ta tag i plugget igen, ska läsa om fyra viktiga nyklar till att en story ska lyckas... Intressant...

Boken jag läser om storytelling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0