Trafikolyckor

Helt sjukt!!! Jag har aldrig sett en trafikolycka, men grov ändring på detta idag då jag sett TVÅ STYCKEN på samma dag...! Är det inte galet? Första var när jag gick ner till skolan, utanför gymmet där jag tränar. Det var en äldre gubbe och en dam som smällde. Jag var först på plats och hjälpte de inblandade. Ingen blev skadad men damen var i chock. Hon var på väg till en bokad tid hos läkaren så jag fick ringa dit och meddelade vad som hänt. När jag först talade med de inblandade så var det självklart att det var gubbens fel. Högerregeln gäller och mannen hade kört ut framför, hon körde då rätt i sidan och han snurrade runt. Jag skrev ner mitt namn och telefonnummer och övrigas som var på plats, gav detta till dem och när jag skulle gå startades ett gräl, gubben påstod att allt var damens fel. Vet inte hur det slutade men jag måste ge dagens ris till polisen som inte ville komma till platsen, vilket hade verkligen hade behövts.

Krasch två hände nyss. Vi skulle äta men hörde en stor smäll utanför huset, kollar ut genom fönstret och där står två bilar och ryker... Helt sanslöst!



Fashion!

Sen vill jag bara göra alla uppmärksamma på att spets, päls och paljetter är det hetaste just nu i klädväg, tror dock inte att någon har missat detta. Kika gärna in hos mig på Bik Bok, butiken är nu fylld av detta i alla former.



 
Dessa snygga tajts finns hos oss på Bik Bok, lite dyra men klart värt det. Bärs här upp av Sofie Farman.

conv_paljett
Kanske nästa Converseköp!

Kommentarer
Postat av: M1

Oj vilken dramatik! Galet att du sett två olyckor på en och samma dag...

2008-11-04 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0