Massa smink och hårspray

Hemma efter en helg av kreativitet. Jag har gått 5 modevisningar i helgen, många men de var inte så långa. De kläderna jag hade var väldigt annorlunda. Mitt hår mår nu inte så bra, men jag är så otroligt glad att jag har det kvar, för den ena frisörer förstörde det totalt, hon skapade dreadlocks. När jag kom till den andra frisören var hon nära att behöva klippa av allt ihop. Jag fick som tur var ut det men det är helt avslitet och torrt som vitmossa. Men men jag är inte snaggad iaf.

Jag lägger upp lite bilder, ser förfärlig ut men det är ju skoj, hade ju varit trist att bara vara som man är där på catwallken, det ska ju sticka ut! Ja det är fruktansvärt mycket smink, men det ska vara så...



Dag etthäftig frilla, bara lite hårsprayJag och en annan modellDiLeva-klänningen som jag hadePå kvällen med Malin till höger, hon som jag bodde hos och hennes kompisDags för lördagsvisningen, den maffigaste på kvällen...Två exempel på det vita tematGalet... Jag ser ut som en fågel!

Kommentarer
Postat av: Marika

Du var snyggast! Vad smal du har blivit.

Syns snart

2008-12-01 @ 11:41:29
Postat av: Linda

Jag tycker du såg hur bra ut som helst ju! Värsta avundsjuk blev jag! ^^

2008-12-01 @ 15:28:14
URL: http://violblues.blogspot.com/
Postat av: Martina

Du ser ruskigt smal ut Malyn, var rädd om dig!

2008-12-01 @ 23:03:19
Postat av: Malin Björk

Det är nog bara sminket som gör det, har inte gått ner ett kilo sen vi sågs sist, så det är lungt.

2008-12-03 @ 16:21:57
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0