Ännu en lång dag...

Jahopp, dagen började klockan 07.00 på träningsgolvet med en skivstång i famnen, det var lite väl tidigt att träna för min del... Galet jobbigt att kliva upp, men efter passet var jag väldigt nöjd. Kom tillbaka hem 08.15 och skulle då hinna göra alla morgonbestyr som att duscha etc. Blev lite stressigt, så det slutade med att jag fick ta med mig frukost till skolan. Frukost är det bästa målet på hela dagen enligt mig, jag äter gärna mycket, inte som idag två torra knäckebröd och vatten... Har känt av detta hela dagen, trött, hängig och ont i huvudet.

Första dagen på nya jobbet idag, tja det var väl okej. Är van att ha koll på allt, nu kände jag mig verkligen som en nybörjare, gillar inte det riktigt. Men någon gång måste man ju vara det också. Jag tyckte att de hade så konstiga system med kassa osv. Men det går nog snabbt att komma in i det. Ska jobba i morgon och på lördag också... Hoppas att det blir lite bättre då. Jag tycker nog egentligen att det är roligare att jobba med lite äldre kunder.

Åh nu ska ja ta och sätta igång med dagens tentaplugg, Vet ju att jag blir så nöjd när jag är klar.


Tog kort på mitt nya nagellack idag, det var väldigt fint idag också...




Tog även kort på Erics arm, han brände sig på ugnen på Harrys förra veckan.


Kommentarer
Postat av: Mamma Anita

Jag måste bara undra, varför har du brännskador långt uppåt axeln? När jag bränner mig på ugnen har jag skador på händerna... vad gör du inne i ugnen Eric? Det är nog bra att du tränar lite vid spisen hemma så du får lite vana av ugnshantering. Kram på er!

2008-10-16 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0