En kul dag på jobbet

Idag har allt gått jättebra, jag trivs nu kanon på mitt nya jobb. Började jobba klockan 8 i morse, vi packade då ihop 07 varor och prissänkte till hur billigt som helst, detta ska säljas i "fyrkanten" i Femman i Göteborg, nästa vecka, passa på då!


Jag var iväg en stund hos frisören för att fixa utväxten lite, syns inte så mycket, men ser lite bättre ut iaf, sjukt dyrt som vanligt, trist. Tillbaka till jobbet, slet på en hög stege för att plocka ner allt, i vårt stora lager. Senare på eftermiddagen kom varor, jag fick plocka upp dem, hänga ut dem plus ha hand om hela butiken själv, det gick fantastiskt bra, det var kul. Dröjer nu ett tag tills jag ska jobba igen, synd, det är ju nu jag börjar komma in i det på riktigt.


Jag och Eric har nu varit på spinning och nu lagar han mat, min alldeles egen kock. Ska snart äta, sedan kolla på Bert och skolmaten.


Förresten, Katrin Zytomierska som jag kommenterade för någon dag sedan har fått sparken, Bra jobbat TV400!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0