En pluggdag

Idag har jag pluggat hela dagen! Vi har flera olika grupparbeten igång samtidigt, det är en aning rörigt men det är lärorikt. Idag har jag jobbat med två olika grupper, för och eftermiddag. Kom hem vid halv fem och satte mig med hemtentan... Det är riktigt svårtolkade frågor och som vanligt så är det extra jobbigt innan man har kommigt igång och förstår frågorna. Peter, min halvfar, ringde i rättan tid. Jag var uppgiven och det var perfekt att diskutera lite med honom. Fick igång tänket och har idag skrivit klart första frågan, känns toppen, ibland behöver man någon att "bolla" idéer med för att det ska släppa. Har nu planerat göra en fråga varje dag, inlämning på måndag, då jag även ska till frissan, så på söndag ska allt vara klart och inskickat...

Nu ska jag snart gå och lägga mig, upp tidigt i morgon, bodypump klocka 07.00 sen börjar skolan klockan 09.00. Har nu målat mina naglar i mitt nya nagellack, blev jättefint, ligger nog i topp bland alla min fina lack. Har dock inte sett de i dagsljus än, men det blir nog bra... Jag är lite spänd inför första dagen på jobbet i morgon...

Provade föresten nya Ramlösa Balans idag, den med citron och Aloe vera, måste säga att jag gillar reklamen bättre än drickan, var lite väl sött, smakade nästa som läsk... Men den var ganska god, ska prova den andra smaken en annan dag...

sovtime.


Kommentarer
Postat av: Martina

Oj så ambitiös du är som tränar så tidigt på morgonen!

2008-10-16 @ 08:30:27
URL: http://justabouteverythingandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0