Hemtenta på gång!

Idag hade vi redovisning i skolan, logistik, ganska kul att arbeta med det, men redovisningen var mindre skoj. Det var så många grupper och alla skulle redovisa samma dag, det blir lite väl länge och ingen kunde fokusera på de sista grupperna. Man borde verkligen dela upp i halvklass när man är ca 50 personer i en klass...

Vi fick även ut hemtentamen i dag... Den ska lämnas in på måndag, oh ja den verkar vara riktigt klurig. Men så är det alltid när man får en uppgift, det är så svårt att förstå vad läraren är ute efter, men det löser sig säkert.

Idag har jag troligen kommit på vad jag ska skriva för examensarbete, det känns skönt, har haft lite bry över det faktiskt. Just nu känns det skoj och jag ser fram emot att sätta igång med det.

På torsdag ska jag jobba min första dag på BikBok, det ska bli kul att jobba lite...


Nu börjar jag äntligen bli frisk också, kunde ju knappt prata i helgen, var så hes och hade så ont i halsen. Så nu är det dags att sätta igång med träningen igen.

Goónatt


Kommentarer
Postat av: Martina

Nu har jag gjort en makeover på min blogg :)

2008-10-15 @ 22:11:59
URL: http://justabouteverythingandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0