Tillbaka till Varberg

Nu är vi tillbaka i Varberg efter en snabb visit hemma i Karlskrona. Det gick alldeles för fort och jag saknar dem redan. Hann med att fira mamma, någon dag för sent men bra ändå. Träffade min syster och hennes underbara små pojkar, gosade även massa med mina älskade hundar, som jag saknar oerhört mycket.


De har öppnat ett nytt MIO i Karlskrona, Jag och Eric gick på långpromenad dit för att spana in hur det var. Jättefint, stort och ett mysigt fik där inne, vi åt lunch där och det var verkligen gott.

Fika på MioMio

Vi slapp tåget hit då vi åkte med Erics föräldrar, så nu är de på besök hos oss, jätte trevligt. Igår var det fint väder så då passade vi på att gå en runda, tur det för idag är det riktigt skitväder. Det är shoppinghelg i här, så det får bli en liten runda i city idag. Måste köpa lite nya växter till våra fönster.


Vi har ju en timme extra idag också, klockan står nu på vintertid. Stan öppnar inte förrän tolv. Så nu håller Erics mamma på att förbereda maten inför eftermiddagen, kalops det ska bli gott. Nu ska vi fika, wienerbröd och gott te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0