Redovisningar och P!NK

Idag har vi haft en heldag i skolan, lyssnat på ca 25 redovisningar. Jag hade två och det gick väl bra, pratar alltid för fort men jag har aldrig papper som stöd, vilket jag är nöjd med. Jag tycker att det känns bättre utan papper, för om jag har det så blir jag bara mer osäker på vad jag ska säga, oavsett om man inte läser så står man och kollar på det iaf, bättre att kolla ut över publiken.

Det var otroligt långtråkigt, men det var väldigt många kreativa lösningar som grupperna hade. Ämnet var Event It och vi hade en redovisning om vårt egenskapade event på Internet och en om Web 2.0, lärorikt och intressant.

Fick mitt schema idag på Bik Bok inför november, känns bra, några tider både veckodagar och helger, dock inte så många tider men det hade jag inte kunnat heller då jag kommer att ha fullt upp med projektet med mässan, vilket jag talat om för den nya chefen.

En av mina stora "idoler" är P!NK, kan dock inte påstå att hon är min förebild då hon kanske inte är särskilt bra att se upp till. Men i vilket fall tycker jag att hon har en otroligt bra röst, både i de låtar med goo i, men även då hon sjunger lugna och vackra låtar. Hennes ny låt So What tycker jag är lite svår, vissa delar blir riktigt retliga och då en aning jobbigt att lyssna på. Men vissa dela är lika bra som hon alltid är och som vanligt har hon en riktigt kaxig video.
http://se.youtube.com/watch?v=dJZDsJ8UU64


Kommentarer
Postat av: maria

Hej Malin

Såg att du hade en blogg genom Facebook. Kul att läsa lite om vad du har för dig nuförtiden! :)Hoppas allt är bra med dig.

/Maria

2008-10-29 @ 21:23:39
URL: http://killaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0