En ledig dag

Jag är ledig idag, men jag känner mig nästan stressad, känner att jag måste ha något att göra. Det känns konstigt att bara vara, är ledig på dagen i morgon också, men ska jobba på FöretagsRock i morgon i Sparbankshallen på kvällen.

Eric är och gör sin första tenta just nu, hoppas att det går bra för honom. Jag sitter och kollar på bilder från i sommar då vi var i Paris med min mamma och Peter, en underbar resa. Lyssnar på Veronica Maggios senaste skiva, den är väldigt bra men den första är ännu bättre. Jag ska ju snart se henne, några veckor kvar...

Undra vilka artister som kommer till Melodifestivalen i Göteborg, jag och Eric ska ju dit, köpte biljetter i fredags då de släpptes, vi ska sitta på parkett, blir nog perfekt. Gillar verkligen att gå på det, har varit i på finalen i Stockholm en gång, Växjö, Karlskrona och Göteborg två gånger innan. SKOJ!

Funderar på om jag ska ta mig en promenad... Det är inte så fint väder, men jag såg att det kanske ska bli snö vilket jag hoppas att vi slipper... Men jag har haft vinterjacka, vantar och mina älskade baskrar i flera veckor nu. Ska på bodybalance se iaf, Eric ska på spinning för tredje gången denna vecka, bra jobbat! Funderar på att simma på söndag, simhallen ligger en bit bort men om det inte är alldeles för kallt så går det bra att gå.


Jag vid mitt Fika i Paris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0