Storstan... Kommer dock alltid förbli en småstadstjej

Nu är jag här, bildunder, rödlysen och avgaser. Det är varckert också, det finns tom grönområden. Idag har vi gått en bit längs Mälaren det var lite kallt då solen inte var framme. Följde Linda till jobbet och och mig hem hit till deras lägenhet själv, var faktiskt lite orolig att jag inte skulle hitta.

Nu sitter jag här själv i deras lägenhet, Fredrik borde snart komma hem. Sitter och jobbar på med examensarbetet, gjort det hela dagen så börjar bli rätt trött på det nu.

Jag fick VG på undersökningsmetodiktentamen! För er som inte vet vad det innebär så är det högsta betyget vi kan få. Det används inte MVG i vår utbildning. Så jag är glad!

I morgon ska jag och Linda plugga klart och om vi gör det så kanske vi ska kolla runt bland Söderns butiker, främst secondhand. På kvällen kommer de andra, då blir det bubbelpol. Lördag shopping, sen få vi se vad kvällen slutar. Vi skulle ut och äta på Collage, ett superhett ställe med massa kändisar. Men det blir inte av, tyvärr...

Back to plugg nu... Men jag hade gärna gått ut en runda och kollat in solnedgången över Stockholm, men det är väl inte värt det, då virrar jag väl bort mig. Får sitta här snällt och vänta tills min "barnvakt" kommer, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0