Tillbaka till verkligheten

Nu är jag tillbaka i Varberg efter en toppen lång-weekend i Stockholm. Det har varit jätteskoj! Jag Var själv hos Linda och Fredrik från onsdagsnatt till fredag kväll. Som tidigare skrivit så pluggade vi hela torsdagen och fredagen gick vi på stan på Söder. Jag har aldrig upplevt den sidan av stan så det var skoj, massa roliga secondhandbutiker och mysiga fik. Om man som jag gärna spanar in vad folk har på sig, så kan jag avslöja att ingen Söderbo går utan sina vita Converse i city och jag och Linda var helt rätt då vi lika slaviskt följde denna trend denna dag.

På fredagskvällen kom de andra tjejerna efter en heldag i bilen. Då badade vi bubbelpool och hade en helmysig kväll tillsammans i Lindas pappas hus där vi även sov under helgen.

Upp tidigt och gemensam frukost innan vi sedan tog tåget in för en heldags shopping. Det var dock ingen som gjorde av med jättemycket pengar, vilket nog alla var nöjda med. Jag är stolt över oss, tio tjejer på stan tillsammans i Stockholm, utan att bli osams, vi höll ihop nästan hela tiden.

Kvällen bjöd på gemensam matlagning och tacos, alltid lika gott. Sen var det piff och en kväll på Sturekompaniet. Dagen därpå började resan vid tolv och framme i Göteborg vid kvart över 6. Då passade Hanna på att visa mig Operahuset och vi åt innan tåget gick, för att sedan anlända i Varberg efter 8.

Tack tjejer för en toppenhelg!


Snyggt provrum!
Frida piffar
SandraSka man vara fin så får fötterna pinas i högklackat
Hanna njuter av solen nere vid operahuset i GöteborgGöteborg
Jag har varit jätteduktig när det gäller shopping, det blev endasr detta vilket jag är väldigt nöjd med. Trodde att det skulle bli betydligt mer än så, men tur att det inte blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0