Nu ni, nu har jag inte bara vårkänslor, nu är våren faktiskt här!

Okej nu är våren här på riktigt! Idag har det varit så otroligt skönt, jag och Linda passade på att ta lite fina vårkort och sen var det dags för årets första grillkväll vid havet. En härlig kväll, blir dock fortfarande väldigt kallt så fort solen försvinner, men om någon vecka eller två så...

Igår gick jag modevisning, det var textilgymnasiet som visade upp sina kreationer, det var skoj. Idag har jag varit och provat ut kläder till en annan visning som är i morgon, kul med två visningar samma vecka. I morgon är det en visning för en butik som bla säljer NoaNoa kläder, hoppas på fint väder för visningarna (tre stycken) är ute på gatan. De kommer att stänga av gatan utanför och bygga upp en catwalk. Det ska bli superskoj, lite annorlunda mot de visningarna jag gått tidigare.





Våren har till och med kommit så långt att de vita vackra blommorna blivit bruna.
Synd, men men... Det var vackert ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0