06.13

I morgon är det introduktionsdag i Borås, skolstart! Jag är inte så taggad om jag ska vara ärlig. Tåget går från Varberg kl 06.13, vad har jag tagit mig för? Men det blir säker bra, humm.

Jag har varit ruggigt flitig denna veckan med min engelska, kan avsöja att jag har fått MVG på de inlämningar jag gjort, jag är stolt. Jag som är så kass på engelska! Men ska bli bra...

Nej nu ska jag göra en inlämning till, skriva en essä där ja ska gämföra två olika länder på engelska. Bara att köra igång då!

Får lägga mig tidigt idag ...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till alla MVGn, nu kommer nog studierna gå mycket lättare. Hoppas introdagen är bra :)

2009-08-24 @ 08:48:22
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Malin Björk

Tack Sofie, kul att du läser min blogg. Hur har det gått, ska du jobba eller plugga?

2009-08-25 @ 19:17:08
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0