Ännu en toppendag

Jobbade 15-18, sen gick jag ner till Campus där Varbergs Sparbank hade ett event. De hade bjudit in 200 av sina kunder... Där var jag! Minglade lite och lyssnade på den nya VDn samt Pelle Pettersson. Tog även för mig av maten. Fisk och skaldjursbuffé i alla dess slag... Sen kollade jag lite i hamnen på båtarna och därefter spenderade jag 1½timme i provrummet på Bik Bok, månadens shopping, NÖJD!



Vilka godsaker va?

Den godaste röra jag någonsin smakat... Både min och Erics middag ikväll.

Tre mäktiga karlar, H-P Hylander ansvarig för hela VM kan man väl säga även ordförande i VSS, sedan har vi Varbergs Sparbanks nya VD sen 4 dagar tillbaka och till sist har vi Pelle Pettersson!

Jahopp, först har vi en blivande kändis och Event Manager..... Tillsammans med Pelle Pettersson.

De hade ett litet minirace i hamnen ikväll för att förklara hur en segeltävling går till.


Vacker solnedgång vid Kallbadhuset.

Kommentarer
Postat av: MOR

Varberg är då på hugget, det händer alltid något. Här i Karlskrona är det stiltje inom det mesta. Denna veckan blåser det inte ens :-)

2009-08-07 @ 06:43:55
Postat av: Malin Björk

Ja här hände det lite och så klart vill jag vara med på det mesta... Idag slutar seglingen, trist.

2009-08-07 @ 15:43:20
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/
Postat av: Caroline

men vilken underbar buffé:) såg också att du minsann fångat min hyresvärd på bild...H-P.



Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2009-08-07 @ 23:43:11
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0