åter till arbete

Jag är som en väckarklocka. Även om jag inte ställer någon så vaknar jag tidigt, blir en lång härlig frukost och sen väcker jag Eric för att äta. Nu ska vi bege oss bort till hallen igen, måla sista gången på skrivbordet och byrån. Sen ska vi gå till polisen och kolla om någon har funnit cykeln. Där efter blir det nog en sväng bort mot Lassabacka för att köpa lite påfyllning på färgen... Det är jätteskoj att dona lite. Det som blir svårast och viktigast är köksstolarna, lite nervös för det projektet, men det blir säkert bra de också.

Börjar jobba 14,30 idag... Min stackars boss har feber så jag ska stänga så hon kan gå hem när jag kommer. Trist att vara sjuk.

Dags att pysa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0