Flytt för fjärde gången i Varberg

Nu bor vi här och det blir så sjukt fint!!!!

Vi började flytta igår efter jobbet. Vi börjar kunna det här nu, fjärde bostaden i Varberg på två år, rätt bra jobbat.



Såhär såg det ut till en början... Eller fortfarande till största delen.



Min pluggplats! Det är detta skrivbord vi har målat, jag är supernöjd.



Jag är även mycket nöjd med vår toalett. Här är min älskade rosa, men även grått samt stjärnor.



Några av alla de kuddar som pryder soffan.



Fina tyger som kommer användas utav mig och min symarskin.



Såhär fin blev byrån vi målade.




Invigde uteplatsen direkt, blev grillat ikväll. Även premiär med Erics nya vita fyrkantiga tallrikar.



Eric slappar lite bland alla kuddar. Vi använder kistan som bord, jag tycker det blev mysigt.



Detta är hallmöblen som vi fyndade på loppis, fast jag har klätt om dynan... Ruggigt nöjd nu.



Har nu även fått upp våra gardinar och lampor etc. Vill få upp lite tavlor och sånt också, men det får bli sista fixet så det hamnar rätt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va fint ni har fått det. Hoppas ni kommer trivas. Vad ska du läsa till hösten?



/ Sofie E (event 07)

2009-08-17 @ 08:46:44
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Caroline Kristensson

Gud vad fint ni fått det vännen!Vart ligger det?? Hoppas din sommar vart toppen, känns hemskt att den är över redan. Jag får väll komma upp till Borås å hälsa på er alla!! Kram Carro

2009-08-17 @ 11:28:07
Postat av: Syster

Ser jättefint ut!

2009-08-17 @ 13:32:29
Postat av: mormor

vad trevligt o lycka till

2009-08-17 @ 20:07:45
Postat av: MOR

Undrar om du inte gått en heminredningskurs i smyg där borta på västkusten... blev kalasfint! Symaskinen har verkligen kommit till nytta

2009-08-17 @ 21:08:29
Postat av: Malin Björk

Tack alla.



Ni är alla väldigt välkomna på besök!!!

2009-08-17 @ 21:24:54
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/
Postat av: Kusin Helena

Oj vad mysigt ni har det. Allt ser ju tipptopp ut. Får bli ett besök snarast :)

2009-08-20 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0