fullt schema

Igår var det torsdag, vi hann med mycket må' jag säga. Började jobba 9.30-12.00, ner till stationen och tog tåget 12.34 framme i Göteborg 13.17. Då blev det lunch på Pizza Hut, Pizzabuffe med gratis mjukglas till efterrätt. Övermätta begav vi oss bort mot Järntorget för att besöka en affär där Eric skulle köpa sina kockkläder, själva anledningen till Göteborgresan. En nöjd och glad Eric kom där ifrån med kockmössa, ruiga brallor, kockrock och förkläde. Nu är han redo för skolstart nästa vecka.

Klockan har nu spruningt iväg och vi hann in i en inredningsbutik med New Englandprylar. Vi köpte kuddfördral och lite tyg som jag ska sy lite fler kuddar av. En snabbis in på Hemtext, fyndade två kuddar till. Nu går snart Tåget.... Jag nästan sprang innom Bik Bok rykte åt mig två toppar provade dem vid kassan, ett snappt köp och sedan kvicka ben tillbaka till Nordstan, gatlopp till stationen igen. På tåget igen 17.12 och tillbaka till Varberg 17.52. Jag började nu jobba kl 18.00 igen, Johanna skulle med bussen till Norge kvart över. Jag kom från jobbet 21.30, gick hem sen satt vi i köket och spelade spel till efter 12.

Nu skiner solen lite mellan molnen, jag ska ta min bok och sätta mig på balkongen. Börjar jobba kl 13...



Gårdagens köp!

Kommentarer
Postat av: MOR

Det blir jättefint till den beige soffan! Jag har köpt något liknande fast i marinblått till gästrummet. Har inte funnits blårandigt tyg på flera år men nu dök det upp på AJ Andersson och jag köpte nästan allt de hade kvar.

2009-08-15 @ 13:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0