Klart med nya jobbet!

Introduktionsdagen var lagom, sjukt, fasansfullt superseg! Men nu är den över och det kommer säkert bli skoj där också...


Vi fick hålla i detta repet i 7 timmar på rundvisning...



Utanför Högskolan i Borås


Idag jobbade jag först på Vero Moda och sen på Bik Bok. Jag fick välja ut kläder jag skulle ha på mig dagen till ära på Vero Moda då storchefen skulle kolla in om jag var godkänd. Thihi jag fick allt ihop, lagon lycklig jag blev... Plus att jag blev väldigt godkänd så nu är det klart, jag ska jobba på Vero Moda i Gallerian här i Varberg... Idag gick det super och jag tror att jag kommer trivas bra där också!

Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: tack:) det gick bara bra idag lite nervöst var det men det ska nog bli bra får vi hoppas :) så är det väl alltid i början innan man kommer in i det:) Måste ses snart tycker jag :) KRAM

2009-08-26 @ 13:06:33
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0