Marit Bergman

Igår var vi på konsert, det var Marit Bergman på Majas vid Havet här i Varberg. Det var en otroligt gemytlig liten konsert, det kändes som det var enbart för en själv. Vi satt nästan på senen, hon pratade med oss i publiken på ett privat sätt och inte bara lite mellensnack som det brukar vara. Hon sjöng fantastiskt och hennes band förögyllde det lite till. Det var en höjdare.

Hon hade en konsert där i fredags också men den var slutsåld, vilket inte gjorde något... För igår var det lagom med folk och underbar stämning.

Jag tänker alltid på Peter när jag ser Marit. Han brukar alltid säga att jag ser ut som henne när jag har något lite udda på mig. Tänker också på Maria Lindquist, för det var med henne jag var på den första Marit-konserten...

Lite bilder från kvällen



Tur att vi ser lika hemska ut båda två, hihi...


Nu ska jag ock Eric slipa på möbler, hoppas även på att vi hinner måla ltie idag... Spännande!

Kommentarer
Postat av: maria

niiice, vad fint! :)

vart var det vi såg henne då?

2009-08-11 @ 18:34:10
URL: http://killaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0