StudentTorsdag

Igår var det första riktiga skoldagen. Tåget gick från Varberg 07.05 och lektionen startade kl 9. Jag hade tänkt att enbart läsa en av de kurser vi ska läsa då jag redan har poäng jag kan tillgodoräkna. Men jag var duktig nog så jag gick på bägge igår... Jag fastnade för båda, så nu är det ändrade planer. Läser nu Direkt- och Interaktiv Marknadsföring samt Interaktiv Marknadskommunikation, låter spännande va?

Jag är inte riktigt van vid långa skoldagar, slutade kl 16 och var då full av nya kunskaper. Vi stannade kvar denna dagen för det var studenttorsdag och Miss Li stog på scenen! Hon rockade loss... Vi satt på ett mysigt uteställe precis vid torget där hon spelade, vi åt mjukglassbuffé. Jag tror inte jag ska göra det igen. Efter 5 gångers påfyllning av glass och alla sorters toppingar, lakrits-, choklad- och kolasås men även krossade nötter, torkade bananer, naturgodis, krossad choklad... Ja ni förstår! I morse när jag vaknade hade jag en känsla som kan förklars som bakis, men jag hade inte druckit en droppe, men mådde illa och jag tror jag vet varför, hihi... Vi åkte bil hem och var väl framme vid 11 tiden kanske.

Idag var det lektion igen, så vi åkte tillbaka till Borås lika tidigt denna dagen. Vi hann med 12 tåget tillbaka till Varberg, nästa tåg hade gått kl 3. Nu har vi varit ute och ätit, Erics föräldrar är här. I morgon ska jag jobba sen får vi se vad som händer, har lite planer!

 
Anna och jag!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hur är det med dig? hur går det på vero moda? :) ? vilka dagar är du i skolan? :) måste ses snart :) pusskram

2009-08-29 @ 21:27:53
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0