Ojoj smakupplevelse



Jag älskar ananas, både att äta som den är, på burk och tillsamans med annat. Jag älskar även banan, bananglass eller bara en helt vanlig banana. Något som också är grymt gott är kokos. Jag minns när jag var barn och skulle till ishallen med skolan hade mamma alltid skurit upp några kokosbitar från en hel nöt till mig i en påse. Var inne i tårtbutiken här i varberg i förgår, de gör sin egen glass, jag tog kokos, mmmm.

Sist vi var och handlade hittade vi denna godingen. En ny smak på besök hos Valios goda yoghurtar. Smaken var just denna blandning, Ananas, Banan och Kokos. Det var som den godaste tänkbara smouthisen och den var redan klar ju. Riktigt krämig och med små bitar av kokos och ananas plus den goda bananasmaken, drömsmak. Problemet är att den var för god att ha till frukost. Eric öppnanden i morse han tog väl en skål antar jag. Men nu är den slut, uooips. Får ta och köpa en ny idag, kanske han inte märker något, hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0