Packning pågår

Nu har vi smygstartat med packningen. I morgon efter jag har jobbat går första flyttlasset mot nya plazet! Skönt att det mesta redan är där borta och att vi inte har så mycket upppackat här. Det är enbart lite köksprylar och maten såklart, fys, kyl och skafferi. Sen är det ju kläder, skor och toasakerna. Planen är att vi ska försöka flytta allt i morgon då vi lånar bilen. Första lasset består av möblerna som vi har i Sparbankshallen, blir väl 2 eller 3 lass sen tar vi allt från Längan och resten är ju redan på plats i källare och förråd... Hoppas det går lika smidigt som jag förutspår. Det är ju iaf skönt att vi har så pass mycket tid på oss denna gången och inte enbart en halv vecka till att båda flytta allt och flyttstäda ett helt hus. Vi har detta rummet till månadsslutet så det är ju lungt.

Jag kan nu även avslöja varför det har varit sånt kaos på jobbet nu... Butiken ska stänga!!! Åhh så tragiskt detta är och vi står utan jobb. Så denna vecka har vi kämpat med att packa ner allt som vi slitit med att få upp nu de senaste veckorna. Nu är butiken pinsamt tom men vi ska få ut massa varor både från vår butik och från Kungsbacka, så då blir det 50% i hela butiken, PASSA PÅ!!!!




Jag i min nya tröja från BIK BOK såklart, den är superfin i ryggen också, knappar hela vägen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0