Prylplock och jobb, nu Kålpudding!

Har jobbat idag. Känns så sorligt, bara att vänta på att det ska stänga ju. Men vi gör det bästa av situationen, vi har skoj tillsammans och kunderna är toppen. Så det känns för det mesta okej. På fredag ska jag provjobba på ett annat ställe, får se hur det känns...

Nu sitter jag och vänta på en underbar kåplpudding som är i ugnen. Det är min favvisrätt och det ska bli så gott!

Innan jag gick till jobbet gjorde vi klart med kartongerna här. Ställde ner det mesta i källaren och rotade lite i de lådorna som redan var där. Vi ska försöka att ta in så lite som möjligt, för till sommaren ska ju allt ner igen. Så vi får prioritera, men det känns tråkigt att inte ha alla sina prylar framme. Men allt de kommer ju kännas som helt nytt när vi väl plockar fram det.

Vi har beställt bredband nu. Kommer om några veckor antar jag. Då får vi fast telefon också. Så då blir det lite billigare för våra nära och kära att ringa till oss.

I morgon börjar Eric skolan, men var i hela världen tog sommaren vägen? Jag börjar om en vecka, nää mindre än det. OJOJ Redo? Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0