Totalt kaos

Nu råder det lite strul....mera stul eller är det fullkomligt kaos? Jag röstar på sista alternativet. Karro är sjuk, Veronika i Norge på semester, Johanna flyttar till Norge i morgon så hon kan inte jobba idag. Karro är tokig och ska troligen försöka sig på att jobba till tolv då jag kommer, sen kanske Eric får jobba med mig ett par timmar... Som sagt kaos.... Inte nog med det det som ska göras är SJUKT!!!! Vi hade behövt vara minst 10 personer till för att fixa det, ouuu. Hur ska detta gå, ärligt talat, omöjligt.... Men det är faktist inte vårt fel...

Sitter och äter frukost nu, väntar faktist på att Karro ska ringa och säga att hon inte kan jobba, då jag är redo. Ska träffa Anna kl 10 och planera plugget och resorna, hon ska också plugga i Borås och bor här i Varberg, Jippi!

Dags att göra mig i ordning nu då...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men ringde hon inte Adelina? Jag kommer in vid 14 och hälsar på, ska hämta brevet, så himla typiskt att det kommer nuuuu! Ah, har grymt dåligt samvete att jag inte kan hjälpa- förlååååt!

2009-08-12 @ 11:30:41
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0