"Världens bästa Bik Bok-pingla"

Det är så kul att få höra att man är duktig. Min boss avslutade sitt sms till mig i dag så här; "Ses i morgon världens bästa Bik Bok-pingla"... Tack, du är bäst Karro!

Det har varit kanonkul på jobbet idag. Det är kampanjestart i morgon, "Back to school". Så idag fick jag jobba lite extra, skulle varit ledig annars. Karro bjöd mig på frukost innan vi öppnade, sen packade vi upp massa lådor med nya fina kläder. Sen fick jag klä mig.... Hihi Det är en skyltdocka som är "Malin-dockan", lite lik mig. Blev precis som förra gången jag gjorde det totalt förtjust i de kläder jag klädde henne i, farligt. Innan jag skulle gå hann jag med att hänga om lite också. Blev fint och jag tycker det är jätteskoj. Ska bli spännande att se hur det blev när jag jobbar i morgon.

Ikväll gick vi ner till hamnen, en härlig sommarkväll vilket verkligen var på tiden. Vi skulle försöka vara hemma till nio men det tillät jag icke, äntligen en sån härlig kväll! Jag köpte mig och Eric varsin stor glass istället, med vit chokladsås, mums.

Nu är det dags att sova... igen. Vart tar dagarna vägen? Torsdag i morgon igen... Fattar det inte och snart börjar skolan och nästa heg flyttar vi! GALET...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0