Annandagen


Det var jättemysigt att jobba idag. Alla jobbade så vi var tre på varje sida. Jack & Jones är i samma butik men de är på olika sidor och kassan är uppdelad till de olika sidorna. Så det var två på varje sida i kassan och en på varje sida som gick och vek, städade och hjälpte kunderna... Gissa vilken roll jag fick! Jag vek typ samma tröjor tusen gånger... Det var stökigt men det var inte så hysteriskt som vi hade väntat oss. Vi kokte korv i köket till oss alla och Tess hade bakat julgodis. Jättemysigt!

Nu har jag ätit mitt lilla julbord som jag hade med mig, en härlig blandning. Macka med leverpastej, rödbetor, sill, skinka, senap, avokado mm. Der var gott. Jag har även mumsat på min marsipangris som jag fick av mormor, och nej Eric fick inte ens ett öra, thihi...

Jag har plockat upp lite julklappar, nedan är mina fina ljusklot och Erics Cook-bokstäver från London...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0