... london

Måndag!

Denna dag stod det shopping på schemat. Vi åkte till Westfield ett megastort köpcenter där Martina jobbar.



Blomsteraffären som Martina jobbar i



MMM här shoppade vi loss, naturgodis!




Frusen gröntteyogurt med bär och nötter



Efter nästan 8 timmars shopping åkte vi hem till Martina och hämtade väskorna och tog sedan tåget till James (martinas kille) där vi sov och han körde mig till flygplatsen idag, det tog ca en timme.

Tack för en fantastisk londonresa bästaste vän!!!



Jahoppp tillbaka till verkligheten, hade gärnat stannat där!




Nu är det ju nästan jul, och en ny julkrans hängde på dörren när jag kom hem!

Kommentarer
Postat av: sofia

ååå vad gott det ser ut, blir sjukt avis på er :( puss<3

2009-12-01 @ 20:03:35
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: mormor

Skönt att ha dig hemma på svensk mark, men så skoj att Du haft så trevligt. Många fina bilder. Vi ses snart.

2009-12-01 @ 21:38:00
Postat av: Anna

Vad kul att se bilder från resan =D Kan tänka mig att naturgodiset blev ett riktigt paradis för dig ;) Westfield missade vi när vi var i London förra gången, men det ser jag ju nu att det får bli next time! Du verkar verkligen haft det underbart där borta, jag är avis!!

2009-12-03 @ 18:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0