underbara jul!

Jag och Eric har varit hemma i karlskrona över jul. Det har varit en perfekt jul men jag hade gärna stannat lite längre.



Vi kom dit på tisdags kvällen och på onsdagen var det bakdag. Det blev en hel del julgodis!



På kvällen hade vi en myskväll hos min systers familj, vi spelade bingo och käkade julgodis...



Jag spelar bingo med Axel



Jag, Axel och lille Viktor


JULAFTON



Som jag har längtat efter julbord. Förr har jag bara ätit köttbullar och röbetssallad ungefär men nu är det sillen och allt det andra som är bäst. Allt var supergott!



Min Mormor




Utdelning av julklappar



Jag fick en hel del klappar och allt var kanonbra!



Här hjälper Percy mig att öppna ett paket.


JULDAGEN



Det blev julafton på juldagen också, då hela systers familj kom...



Det bjöds på kalkon, alltid lika underbart gott...



Min syster och Viktor



Julklappsutdelning igen



Min och Erics julklapp till Axel och viktor!

Tack för allt!

Nu ska jag snart gå till jobbet. REASTART!


Kommentarer
Postat av: Syster

Fina Kort!

2009-12-26 @ 16:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0