En fantastisk dag

Startade dagen med ett Arobic corepass, hem och avnjöt en god frukost, sen gick jag till jobbet. Det var en kanondag, löningslördag plus att vi passade på att fira våren med ett supererbjudande, 50% på valfri vara. Alla kunder blev väldigt glada och positivt överraskade. Vädret har ju varit helt underbart idag, missade det dock då jag varit inne hela dagen men det märktes då alla blev sugna och handlade vårkläder.

Jag hade mina nya favvisbyxor från Never Denim idag, jag gillar dem verkligen, riktiga vårbrallor.

I morgon ska vi ta en tur till Göteborg, hoppas att det blir lika härligt väder då.



Mina nya favvisar från Never Denimg


Kommentarer
Postat av: sofia

sjukt snygga byxor ;) finns dom på bik bok nu? kramkram

2009-02-28 @ 22:35:57
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh så snygga byxor darling! ^^

2009-02-28 @ 23:32:46
URL: http://violblues.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilka smala ben!

2009-03-03 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0