En kanonhelg...

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera er. Tack mormor för att du ringde, måste bli bättre på att skriva.

Så vad har hänt sen sist, plugg, jobb, men även lite annat faktiskt.


I fredags var jag hos Lotta och Sandra, supermysigt. Vi hade chokladfondy med massa frukt, gott vill jag lova.

I lördags hade vi på Bik Bok en supermysig kväll, vi provade lite kläder, åt picknickmat och sen gick vi hem till Carro där vi spelade spel och kollade på Melodifestivalen.

I söndags var jag och Eric i Göteborg, vi jobbade på Bröllopsmässan. Vi stod i en monter för en konstnär. Det var med andra ord en otroligt mysig helg, med ett späckat schema.


Mys på Bik Bok
Carro provar nya linnetVeronica testar en ny outfitJag älskar vårens 80-talsfärgerJag längtar till våren, men jag har redan tjuvstartat med vårkläder.
Spetslinne i corall och ett par brillor kan skapa en helt ny look.Galet god mat från TovedalsCarro hugger in...


Bröllopsmässan

I montern på Bröllopsmässan i Göteborg
Dekoration på bordet, filmisar!Jag i den vackra montern bredvid vår.


Kommentarer
Postat av: sofia

fy vad jag saknar dig och er :( måste komma och hälsa på snart ju:)

Var har du köpt din super snygga glasögon., letar som tusan efter sådan . . . men vet inte var man kan hitta några billiga .. :S kramar

2009-02-26 @ 11:50:56
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0