Slappat...

Jag har verkligen haft en galet lugn helg. Eric har varit i Karlskrona, jag har inte pluggat något, inte tränat, har dock jobbat lite igår. Annars har jag bara pysslat, ritat, tittat på tv, gått härliga promenader och läst en mängd tidningar. Risken med detta är att bli helt förslappad och att jag inte sover lika bra. Men jag tror att jag behövde en sådan vilohelg. Jag har verkligen varit igång konstant, jobb och plugg om vart annat, inget jullov och jobb varje helg.

Har tänkt att jag ska läsa lite undersökningsmetodik och gå en runda innan Eric kommer i eftermiddag, Får se vad det blir, ännu en lugn dag iaf. Det är inte lika härligt väder idag, någon enstaka plusgrad, mulet men väldigt stilla. Lär ju bli ensam ute i hela Varberg, söndagar är det helt dött här. Inget är öppet och knappt en levande ute. Men det kan vara skönt det också.

JaJa, slut skrivet, något jag måste göra innan Eric kommer är att plocka undan här iaf. Det ser ut som någon har krigat med tidningar i hela huset.


Kommentarer
Postat av: sofia

Låter som en toppen helg tjejen:) en sådan skulle jag också vilja ha när man hinner med så där mycket, tiden brukar bara rinna iväg för mig så slutar de med att ja bara har hunnit med en av alla tusen saker ja hade planerat inför helgen . . hur hinner du allt? ;)

Kramar

2009-02-15 @ 12:14:12
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0