På torsdag är min mässa

Nu är det bara fyra dagar kvar tills mässan. Det går fort, man jag känner att jag har det under kontroll. Jag tror att det blir en kanon dag, men det har krävts mycket jobb.

I morgon ska jag till frisören, jag blir aldrig nöjd, men det är dags att fixa utväxten. Det är aldrig fint när det är precis nygjort men efter ett tag så blir det bättre, lite utväxt är bäst. Nu är det för mycket, så det är bara en liten period det är som bäst. Ska väl ta och klippa det lite också. De senaste gångerna jag varit hos frisören har man inte sett någon skillnad mer än i plånboken, trist.

Idag har vi städat och plockat en massa, vi känner oss så nöjda efter att ha gjort lite nytta. På tisdag fyller Eric år och skola hela dagen, på onsdag ska vi bygga upp mässan hela dagen, torsdag är mässan sen kommer mamma, Peter, Percy och Tilda på fredag, längtar så. Men denna veckan kommer gå så otroligt fort så snart är de här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med mässan o grattis Erik

2009-01-25 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0