En helg med massor av skojigheter

Nu är jag klar med min sommarkurs i retorik, den var verkligen bra och jag är glad att jag läste den då jag är övertygad om att jag kommer att ha nytta av det jag lärt mig.

Nu har Karro (min boss) i butiken varit på semester, hon har seglat bland de Grekiska öarna, hummf inte alls avundsjuk. Så vi har fått klara oss själva, vilket vi gjort med bravur. Jag fick uppdrag att göra lönerna vilket jag hoppas blev som det skkulle, det är kul när man får lite ansvar.

Nu ska jag snart gå till jobbet, jobbar 11-14 idag. Sen ska jag och Eric troligen upp på fästningen. Det är medeltidshelg där. Synd att det inte är nästa helg då Marika och Axel kommer, Axel hade nog gillat det. Ikväll är det Rockfesten här, det blir även en sväng dit.

Sen kanske det blir en tur bort till nya Saluhallen i Breared, vi har inte varit där ännu. Om det är fin väder i morgon tänkte vi cykla bort till Gätterön och spana in hur vackert det är där och ta med basdkläderna förståss.

Nä nu måste jag göra mig klar för jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0