Får väl försöka

Fick höra att min kusin tycker att jag är dålig på att blogga. Men jag har inte tid, ska väl ta och försöka bli lite bättre iaf.

Det är mycket jobb nu, kul är det också. Det är massa turister så kunderna talar allt ifrån Norska till Skånska till Norrlänska till Tyska till Engelska..... Kul, och de flesta är shoppingsugna också vilket är det bästa av allt.

På torsdag kommer vi ha ett lite event i butiken, vi tillsammans med Carlings. Vi kommer att ha 20% och bjuda på gottigheter samt partaja lite... VÄLKOMMEN! (lite smygreklam)

Jag vaknade inatt av en hemsk smäll! Åska och spöregn, jag som ville sola idag. Ska till jobbet om ett tag, börjar kl 14, ikväll ska vi på Allsång i nöjesparken, premiär! Hoppas att det inte regnar då.

I helgen kommer min syster och lilla Axel på besök, då ska det baskemej vara fint väder..... Ska bli jätte skoj, sen blir det hometown nästa vecka. Kanske även Öland en sväng. Vi har semester i hela tre dagar, så det gäller att ta vara på dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0