Så kul man kan ha i mysbrallor

Idag är det söndag och som vanligt är det helt dött i stan. Vi var uppe med tuppen och hann både äta frokust och lunch innan andra strigit upp.

Igår var det Wheels & Wings, crusing med snygga raggarbilar, men andra ord total trafikstockning i hela stan. Vi var nere en sväng och kollade på dem, fulla som drägg och vissa bilar var riktigt ruggiga måste jag säga. Men det fanns även motsatsen, riktigt vackra bilar.

Idag har vi varit inne nästan hela dagen, men till sist blev jag så sugen på att plocka svamp... Väl ute i skogen gick vi vilse. Hallå! Malin, Hallå! JAa Vart är du, hallå!!! Vi lyckades tillsist finna finna varandra och då var min tunga blå, jag hade nämligen fastnat bland blåbären, gott. Väl ute från skogen gick vi vilse i villakvarteren men fann en lekpark där vi stannade ett tag...



Det blev ingen svamp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0