Tivoli och vacker solnedgång...

Idag har jag varit ledig. Satt som ni kanske ser i inlägget nedan och spanade in lite tips på inredning inför flytten. Sen gick jag ner på stan, shoppade lite och mötte upp Eric. Vi gick då till Veras fik för en god fika och sedan gick vi till EM-möbler för lite mer inspiration. Upp till Längan för att hämta PinkLady (min cykel) för att cykla bort till Kupan, vilket inte var något att ha.

Hem igen inom Kvantum där vi köpte nypotatis och varmröt lax i fiskdisken, hem för att äta. Sen gick vi ner till stan/hamnen. Där var det skaldjursfestival, såg dock inga skaldjur bara öltält och tivoli. Jag gav mig på en att försöka plocka upp ett gossedjur med en klo, sån där som är på alla tivoli, jag lyckades på första försöket. Ni ser min vinst på bilderna nedan. Efter det gick vi runt Fästningen, blåste och var lite för kallt för att vara mysigt, men solnedgången var vacker och det var några små optimister som hade träning ute på havet, en fredagskväll, starkt jobbat.

Sen gick vi och spelade minigolf i Socitietsparken och fick då Jerry Wiliams som bakrundsmusik, då han stod på scenen ca 50 meter ifrån vår kamp på banorna. Vill bara säga det att jag vann, denna gången också, kanske är lite av en talang på minigolf.

Nu är vi hemma igen. Snart dags att sova.


Min vinst, Kitty.


Något slags försök till en pose, eller något liknade.


Vacker solnedgång...


Lite av dagens köp, jeansskjorta från MQ, lika så skärpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0