Tillbaka i Längan

Jahopp, nu har ett år gått i vårt hus, nu är det över och är tillbaka i Längan igen... Från 92 kvadrat till 20, vad hände där? Jo hur mycket prylar som hellst i lådor. Det bästa med detta är att det  är halva hyran och dusch (jag kan duscha hur länge jag vill i varmvatten).

Vi flyttade saker till halv 4 i torsdags natt. Eric åkte hem igår och jag har nu städat alla rum i huset själv, putsat fönster och i morgon blir det golvskurning.

Nästa vecka är det midsommar, vill bara säga det, nä det är säkert, jaha ni trodde det var halloween, ja det gjorde jag också för det känns som det är oktober. Men jag hoppas att sommaren kommer tillbaka. Jag ska iaf hem till Staun på torsdag, då måste det bli fint för jag hade tänkt vara på sjön och vid vår lilla strand.


Saknar er mina doggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0