Strax pitch och bio ikväll

Igår var det våffeldagen, det var väldigt gott. Jag satt i biblioteket i skolan hela dagen igår, håller på med en hemtentamen, mindre kul. Men det är sista saken innan examensarbetet, sen är vi klara!

Ska snart till skolan, ska redovisa min pitch, det är kul och lärorikt. Sista lektionen med klassen, känns konstigt,  nu är det många som flyttar så vissa kommer jag nog inte träffa igen.

Solen skiner och jag vill bara att det ska bli varmt nu, kunna hänga in den stora vinterjackan i garderoben och på med skinnpajen. Har börjat med vårdojor iaf.

Ikväll ska jag, Linda, Charlotta och Anna gå på En shopaholics bekännelser, jag har läst böckerna och de är toppen så jag hoppas på att jag inte blir besviken på filmen, ser verkligen fram emot den.

Nu ska jag förbereda min Pitch...


Kommentarer
Postat av: Martina

Du måste berätta om filmen! Nu har jag vatt o kvällsshoppat i Kna, sista dagen av fashionweek, så lite extra erbjudanden o rabatter :) Puss!

2009-03-26 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0