Japp mer plugg blir det

Ena dagen känns det verkligen som vår, solen skiner och vårskorna åker på. Varje dag då dessa vårkänslor kommer så blir det skitväder dagen efter. I onsdags var det så vackert väder och igår var det snöstorm, som tur var smälte snön bort idag. Nu vill jag inte ha mer snö!

Nu har jag ansökt till en sommarkurs i engelska kommunikation, nu sjutton ska jag lära mig! Ha även bestämt mig idag om att fortsätta plugga i höst. Ska ta kandidatexamen i företagsekonomi, det blir nog toppen. Efter ett års pendlade på Sveriges tråkigaste tåg så känner jag mig nog nöjd när jag är klar.

I morgon ska jag jobba, ska bli kul. Ska inte jobba på över en vecka sen. Åker ju hem på tisdag, underbart! Längtar så mycket efter er där hemma. Men schemat är späckat varje dag, tisdag blir det utprovning av kläder för alla mina butiker plus genrep på kvällen. Torsdag blir det sminkning och hår sen härligt mingel och massa väntan med alla modeller och på kvällen smäller det, Det ska bli superkul att gå visningen igen på hemmaplan. Fredag blir det tandläkare, på lördag kommer mormor (saknar dig så det är bra att vi kommer hem samtidigt). Söndag blir det barnkalas för lille Viktor. Sen åker jag vi tillbaka hit....Det lär bli en hel del tentaplugg också...


Kommentarer
Postat av: Syster

Ska bli kul o träffa dig! Tänkte ta kalaset utan Ottosson släkten då det inte är så ofta vi träffar dig och mormor.

Ha en bra helg!

2009-03-14 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0